Taas olen tullut tähän pisteeseen että valvon öisin. Kolme tuntia pyörin sängynpohjalla kunnes päätin ettei tästä nyt tule mitään. Tunnin selasin nettiä ja mietin että mitä ihmettä sitä tekisi. SItten keksin sen. Tämähän on mahtava ajankohta alkaa kirjoittaa. Siispä aloinkin kuumeisesti etsiä tunnuksiani tänne ja 15 minuutin päästä edessäni oli tyhjä kenttä, joka vain odotti kirjoittamista.

Nyt täytyy sanoa se asia jonka jokainen lukijani (jos he epäonnessaan tänne eksyvät) varmasti huomaa. Kyllä. Minulla on lukihäiriö joten tekstini saattaa olla raskasta ja ärsyttävää luettavaa. Olen yrittänyt parantaa oikeinkirjoitustani, mutta eihän nämä asiat painu enää kallooni. Kaiken lisäksi naurettavinta tässä hommassa on se, että oikeasti pidän todella paljon kirjoittamisesta. Olen jäänyt niin paljon koukkuun siihen että olen aloittanut kirjan kirjoittamisen. Pari kuukautta olen sitä väsännyt ja nyt ollaan jo puolessa välissä. Tätini joka on ammatiltaan kääntäjä, lupasi oikolukea vielä tekstini kun saan sen valmiiksi. Sitten kai tulostan tekstin, sidon yhteen ja heitän sen kaapinpohjalle, josta sen voi kaivaa 10 vuoden päästä ja lukea millaisia älynväläyksiä on nuorempana ollut.

EIpä tässä kai mitään. Hyvää joulun odotusta kaikille!