Taas näitä öisiä älynväläyksiä joilta en vaan koskaan välty. Oon ollut koko yön valveilla ja kun viimein päätän mennä nukkumaan niin keksin sen. Alan kirjoittamaan blogia! No ei siinä sitten muuta kun ylös sängystä ja kone auki.

Siinä konetta availlessa kattelin sitten ikkunasta ulos ja hämmästyin että noinki paljon liikennettä ulkona ja aurinko senku vaan paistaa. Mulla on menny yöt ja päivät ihan sekasin enkä oo varma enää mikä päiväkään on. Pitäis saada normaali päivärytmi kuntoon. Tänään olin suunnitellut reissua kauppaan että saan ruokaa ostettua jääkaappiin joka kirkuu tyhjyyttään. Arvaas jaksaisinko raahautua kauppaan koko yön valvomisen jälkeen? En. Nyt on se vaikea päätös että menenkö nukkumaan vai kauppaan.

Eipä mun elämässä tapahdu mitään kovinkaan jännää mistä kannattais edes kirjottaa, mutta ehkä joku saa hupia omituisista ajatuksistani joita aina putkahtaa mieleen.

Kaipa mä kirjotan lisää ku olen saanu jotain päätösiä tässä tehtyy..